راه کارهای کسب درآمد از CHATGPT

ainews11
2 min readMay 2, 2023

در این مطلب، قصد داریم تعدادی از راه‌های کسب درآمد از طریق هوش مصنوعی و به طور خاص، چت‌بات شگفت‌انگیز ChatGPT را به زبان ساده معرفی کنیم تا بدون نیاز به مهارت‌های خاص و یا دانش قبلی، درآمد ماهانه خود را افزایش دهید. پیش از شروع باید به چند نکته توجه داشته باشیم:

فروش نام و شعار تجاری

مجموعه‌های تجاری اهمیت زیادی برای نامه و نشان تجاری خود قائل هستند و حاضرند هرچند که نیاز باید برای یک شعار تبلیغاتی گیرا هزینه پرداخت کنند. هرچند که می‌توانید از خلاقیت خود برای پیشنهاد یک نام تجاری مناسب استفاده کنید؛ اما دراین‌بین، می‌توانید از پیشنهادات ChatGPT نیز بهره ببرید. تنها کافی است که از این چت‌بات درخواست کنید که چند نام و یا شعار تجاری در اختیار شما قرار دهد و از میان آنها، بهترین موارد را انتخاب و به متقاضیان پیشنهاد کنید.

حل تمرین‌های درسی

عملکرد ChatGPT تنها به ارائه پیشنهادات خلاقانه خلاصه نمی‌شود و این چت‌بات قدرت کم‌نظیری در حل معادلات و مسائل درسی از جمله ریاضی دارد. در مقابل، بسیاری از دانش‌آموزان که در حل تکالیف درسی خود به مشکل می‌خورند، حاضرند با پرداخت هزینه، از صد تمرین‌های دشوار خود عبور کنند. وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که دانش‌آموزان و کسانی که توانایی حل مسائل را دارند به یکدیگر متصل می‌کنند که یکی از پرمخاطب‌ترین آنها، Studypool.com است.

ترانه سرایی

شاید با دیدن این عنوان تعجب کنید؛ چراکه ترانه‌سرایی نیاز به ذوق و قریحه ذاتی دارد و اگر استعداد ترانه‌سرایی داشته باشیم، مدت‌زمان بسیاری طول می‌کشد تا یک شعر منسجم به بار بنشیند. بااین‌وجود، ChatGPT در کنار ماست تا بدون آنکه تا به امروز یک بیت ترانه گفته باشید، بتوانید از طریق فروش ترانه کسب درآمد کنید. این چت‌بات هوشمند می‌تواند در پاسخ به درخواست شما برای نوشتن یک شعر، ترانه‌ای منسجم و باقاعده را در اختیار شما قرار دهد.

کدنویسی

و اما در آخرین راهکار بخش اول این مقاله به یکی از پردرآمدترین مشاغلی می‌رسیم که از طریق چت‌بات GPT، قادر خواهید بود به‌سادگی از عهده آن بربیایید. برنامه‌نویسی یا به‌اصطلاح “کدنویسی” در حال حاضر متقاضیان بسیاری دارد و تعداد زیادی از کسب‌وکارها برای انجام پروژه‌های نرم‌افزاری خود به جذب برنامه‌نویس‌ها روی می‌آورند. اگر تابه‌حال تجربه برنامه‌نویسی داشته‌باشید، می‌دانید که نوشتن یک کد صحیح و خطایابی آن تا چه حد زمان‌بر خواهد بود؛ این در حالی است که فراگیری زبان‌های برنامه‌نویسی جدید به مدت‌ها یادگیری نیاز خواهد داشت.

برای خواندن ادامه مطلب برای اطلاع از دیگر راه کارهای کسب درآمد از چت جی بی تی

--

--